Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
Maccoyi
Maccoyi 2009. 06. 11. 23:27 | #106
csicsilla 2007. 11. 19. 09:06 | #105
pff...ès ismèt a hires férfi ego (akinek nem inge ne vegye magàra)...:'(
Előzmény: Bazsee (104) 0 VÁLASZ
Bazsee 2007. 11. 14. 00:31 | #104
És ismét a híres női logika (akinek nem inge ne vegye magára)... :'(
Előzmény: csicsilla (53) 0 VÁLASZ
Bazsee 2007. 11. 14. 00:26 | #103
Jól látod...
Előzmény: rubigo (42) 0 VÁLASZ
Szmiri 2007. 11. 12. 21:45 | #102
Hát abban van vmi hogy kicsit erőltetem hogy elfogadjam ezt a halas dolgot.. de a delfinest semmiképp sem tudom.. már írtam hogy ez a nagy japán ellenesség nem tetszik itt, de lehet hogy csak engem érint túlságosan érzékenyen:)
Előzmény: bandee1219 (101) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 11. 12. 21:34 | #101
Részemről OK. De Whisper ezt mondta vagy 1 órája is, azt visszajött. Szerintem mindannyiónknak van, ami szimpatikus Japánban (akár a maiban, akár a régiben), de nyugtass meg, hogy az állatkínzós része neked sem tetszik!
Előzmény: Szmiri (100) 0 VÁLASZ
Szmiri 2007. 11. 12. 21:30 | #100
szerintem zárjuk le a témát, valamilyen szempontbol mindenkinek igaza van
bandee1219 2007. 11. 12. 21:30 | #99
Ezt már én is kezdem. :)
Előzmény: Szmiri (97) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 11. 12. 21:29 | #98
Nem merünk? Gyere ide!
Előzmény: Whisper (95) 0 VÁLASZ
Szmiri 2007. 11. 12. 21:28 | #97
félreértette
Előzmény: bandee1219 (96) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 11. 12. 21:27 | #96
Mi van?

Előzmény: Whisper (91) 0 VÁLASZ
Whisper 2007. 11. 12. 21:26 | #95
nyah ennek nincs értelme aki akjarja megnézni mivel foglalkozok aki nem nem:) kit érdekel ez a ti műveletlnségetek h nem tudjátok:) arról meg nem tehetek h ennyire hülyék vagytok h ha vknek más a véleménye egymás torkának estek :) de sztem élőben izgibb lenne egymást szidni bár azt nem meritek . A kutya is ugat a kerítés mögül de ha kiviszed sétálni meg se mer mukkanni . peace
Előzmény: Szmiri (92) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 11. 12. 21:25 | #94
Hagyd őket, dude! Ő most idejött, henceg a "végzettségével", ami majd egyszer lesz és már most megelőlegez magának egy díjat (ami persze róla lesz elnevezve, pl.: "A környezetért nálad többet tevő Whisper-díj" és csak ő kaphatja). Te meg egy senki vagy a szemében. Persze annyira nam lát, hogy mennyi hatalma lesz majd egy rohadt irodában, feltéve ha kap munkát...
Előzmény: dude (83) 0 VÁLASZ
|-=O=-| 2007. 11. 12. 21:22 | #93
Dehogynem, tudjuk hogy a végén kapsz őstermelői igazolványt...
Előzmény: Whisper (88) 0 VÁLASZ
Szmiri 2007. 11. 12. 21:20 | #92
mostmár ok, de mit szólsz definicióhoz?
Előzmény: bandee1219 (89) 0 VÁLASZ
Whisper 2007. 11. 12. 21:20 | #91
nem is a férjem
Előzmény: bandee1219 (89) 0 VÁLASZ
dude 2007. 11. 12. 21:19 | #90
Ő még a mágneses mezőket is! :D
Előzmény: nyehőce (87) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 11. 12. 21:18 | #89
Persze, de nem férjuradat írtam, hanem uradat, akit szolgálsz.
Előzmény: Whisper (82) 0 VÁLASZ
Whisper 2007. 11. 12. 21:15 | #88
hehe sok ki műveletlen p. aki azt se tudja mit takar a szakom:)
Előzmény: nyehőce (86) 0 VÁLASZ
nyehőce 2007. 11. 12. 21:14 | #87
Felszántod?
Előzmény: Whisper (84) 0 VÁLASZ
nyehőce 2007. 11. 12. 21:14 | #86
Ez jó volt! :))) Sok kis para...izé... "agrárcsemete", amint a földet érintő problémákért tesz, komoly! :)
Előzmény: dude (83) 0 VÁLASZ
Szmiri 2007. 11. 12. 21:08 | #85
Tradició: Jelenthet bármilyen hagyományt vagy szokást, amely a régmúltból származik.

egy nőnek írtad hogy ura, félreérthető, ennyi..
Whisper 2007. 11. 12. 21:08 | #84
van interneted nézz utána..
Előzmény: dude (83) 0 VÁLASZ
dude 2007. 11. 12. 21:07 | #83
Honnan tudod, hogy az ide írók nem segítik? Érdekelne egyébként, mit tudsz tenni a földet érintő problémákért, ha elvégzed a szakod. Mármint ha esetleg a Földre értetted, és nem pl. a kertetekben levő trágyaföldre, mert az nem érdekel... köszi.
Előzmény: Whisper (77) 0 VÁLASZ
Whisper 2007. 11. 12. 21:03 | #82
amúgy te írtad h ha földművelő lettem volna akkor kettévág az uram
Előzmény: bandee1219 (81) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 11. 12. 20:53 | #81
Hát pont ezt írtam, vagy nem világos? SZERINTETEK AZ TRADÍCIÓ, AMI RÉGI? Mert ez régen szokás volt. Tehát akkor az? De úgy látom mégis vannak gondok a megértésekkel. És nem japán nőt az ura, hanem pl földművelőt az ura, de ezt szerintem így írtam... mind egy, eszerint most olyanra válaszolok, ami nem is nekem szól...
Előzmény: Szmiri (78) 0 VÁLASZ
Szmiri 2007. 11. 12. 20:46 | #80
ha megeszed előlem a szusim xD
Whisper 2007. 11. 12. 20:45 | #79
jaj és Szmiri mikor vágsz már ketté?:D
Előzmény: Szmiri (78) 0 VÁLASZ
Szmiri 2007. 11. 12. 20:41 | #78
nemtudok ilyen tradicióról hogy kettévágta a japán nőt az ura:) Harakiri-ről mint tradicióról igen:)
Whisper 2007. 11. 12. 20:40 | #77
jahm és még annyit h ha enyire zavar titeket az állatkínzás pézzel és egyéb dolgokkal segíthetitek az állatmenhelyeket pl vagy csatlakozztok a zöldekhez. Sztem én ha elvégzem a szakom többet tudok tenni a földet érintő problémákért mint bárki aki itt a száját jártatja és nem csinál semmit (elte környezettan)
Előzmény: bandee1219 (76) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 11. 12. 20:34 | #76
Miért? Ez tradício, mert egy régi szokás (volt), legalábbis szerintetek, nem?
Előzmény: Szmiri (74) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 11. 12. 20:30 | #75
Végre te is leírtad. Itt az állatkínzásról vitatkozunk. És úgy látom te is egyet értessz velünk, csak most ebbe a késbe épp a japánok futottak most bele. És ki lettek fikázva, néhány "dolog" miatt. Szerintem ez nem volt vita, esetleg nem értettük mit akar a másik.
Szia!
Előzmény: Whisper (73) 0 VÁLASZ
Szmiri 2007. 11. 12. 20:30 | #74
de ez az "urad kettévág" egy szélsőséges alaptalan példa volt..:))
Whisper 2007. 11. 12. 20:23 | #73
Mondtam h egyetértek velük...nem . Mrgértetem de tudtommal 2007 van nem a középkor, ha tévedek javíts ki vagy talán ma is kettévágják a nőket japánban? Sztem hülyeségeken vitatkoztok aminek semmi értelme... Itt ugattok olyan dolgokról amikbe nem látok bele, ha tartósan kint éltetek volna japánban megérteném h nem tetszik néhány dolog. Sztem nekik se tetszik néhány európai szokás . Nézőpont kérdése.Én ezzel lezárom a vitát mert számomra hülyeség h 1 halról vitatkozunk, miközben ha itthon körülnéztek azt látjátok h ez és az megkínozta kutyáját v épp éheztete. Előbb mindenki a saját házatáján söprögessen utána másén.
Előzmény: bandee1219 (72) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 11. 12. 20:16 | #72
Ismerjük egymást? Nem írod hol laksz és megrémiszt, hogy mennyire belémlátsz! Honnan tudod vagy inkább miből gondolod, hogy lenézem őket? Megírtam neked? Nem emlékszem rá. Van néhány elég gáz szokásuk ,amivel nem tudok egyet érteni. Nem tudom, te miért tudsz.
"ha kettévág már nem tudok tiltakozni": azért remélem értetted a lényegét, nem hiszem, hogy ez kihívást kéne jelentsen.
Előzmény: Whisper (71) 0 VÁLASZ
Whisper 2007. 11. 12. 20:09 | #71
ha kettévág már nem tudok tiltakozni. de sztem te se tudod a kultúra szó jelentését:)és lehet h neked elmebeteg , de nekik nem. Neked is vannak elmebeteg szokásaid tuti ami másoknak nem tetszik. De ha ennyire lenézed és utálod őket minek használod az általuk készített dolgokat?
Előzmény: bandee1219 (70) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 11. 12. 20:04 | #70
Szted ez a kultúrájuk része? Nem hiszem tudod mi az a kultúra. Ez egy elmebeteg szokás. Persze ha te földműves lettél volna a régi japánban és egy karddal kettévág az urad, nem is titakozol, mert ez a kultúra, nem egy buzi szokás/előjog, ugye?
Előzmény: Whisper (69) 0 VÁLASZ
Whisper 2007. 11. 12. 19:58 | #69
rajta menj ki japánba és téríts meg 1 egész országot amink régebbi a kultúrája mint a mienknek..itt az alkalom

Előzmény: bandee1219 (68) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 11. 12. 19:52 | #68
Nem tudjuk megváltoztatni? Ha nem emeli senki fel a hangját (mint te), akkor ne is várj semmit, erre még nem gondoltál? És felesleges azzal visszavágni, hogy modjuk akkor nem itt kéne szót emelni, mert ezt sztem tudja itt mindenki. Ha pl. lenne halálbüntetés és te állnál ott (mind1, hogy valós v. koholt vádak alapján), azt üzennéd, hogy ne emeljétek fel ellene a hangotokat, mert ez egy tradíció, amit úgysem tudtok megváltoztatni? Kétlem....
Előzmény: dazexy (48) 0 VÁLASZ
Whisper 2007. 11. 12. 19:08 | #67
szerintem értelmelen dolgokon vitatkoztok. Ezzel az erővel utáljuk a spanyolokat is a bikaviadalok miatt és magunkat is, mert tömik a libákat a májukért... Sőt utáljuk az összes országot , csak mi vagyunk tökéletesek. Minálunk ugye nincs állatkínzás..
Szmiri 2007. 11. 12. 18:52 | #66
ok akkor én vagyok.. és még monitorfejű is, jóvan.. meghajlok érettséged elött
Előzmény: alphadog (64) 0 VÁLASZ
yushuf 2007. 11. 12. 18:30 | #65
:O))))))))) YEEEEEEEEE!!!!
Előzmény: alphadog (64) 0 VÁLASZ
alphadog 2007. 11. 12. 17:28 | #64
A pöcs az itt inkább te vagy. Egy éretlen, értetlen kis monitorfejű pöcs.
Előzmény: Szmiri (62) 0 VÁLASZ
Szmiri 2007. 11. 12. 17:01 | #63
hát amennyit tudok róluk az többnyire szimpatikusnak tűnt, de ezekután valószínüleg te több mindent tapasztaltál mint én, mivel én egyszer sem voltam.. és akkor neked mi a véleményed róluk, elítéled az egész országot vagy vannak dolgok amiket kiemelnél ellen példaként? vagy ezen látogatások során ennyire kiábrándultál belőlük?
Előzmény: bungle (60) 0 VÁLASZ
Szmiri 2007. 11. 12. 16:57 | #62
meg mint rajtad, te pöcs..
Előzmény: wtf (61) 0 VÁLASZ
wtf 2007. 11. 12. 16:54 | #61
Hagyd, én imádom azokat, akik azt se tudják mi a rasszizmus, valahol látták leírva, aztán azóta azzal kapálóznak. Persze a legtöbbjük nem rasszista, csak a cigányokat utálja. :D Röhögjünk rajtuk, mint a japánokon...
Előzmény: bungle (60) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2007. 11. 12. 16:45 | #60
És te mennyit tudsz róluk, okoska? Én csupán hatszor voltam náluk (rokonom él kinn).
Előzmény: Szmiri (58) 0 VÁLASZ
Szmiri 2007. 11. 12. 16:14 | #59
s=z*
Szmiri 2007. 11. 12. 16:12 | #58
a delfin írtást kurvára nem védtem.. meg most hozol ilyen szélsőséges példákat nagyon okos vagy..
lehetne egy sor olyan példát mondani a Japánoktól amiben meg a Magyarok maradnak el, nem is kicsit..
nekem ez a nagy japán ellenesség nem tetszik itt az ize.hu-n, pedig megnézném egyesek mennyit tudnak róluk a videó bejátszásokon szerzett tapasztalatokon kívül..:) de végülis mindenkinek joga utálni egy nemzetet, bár az már olyan rasszismus szagu:)
Előzmény: wtf (55) 0 VÁLASZ
philpo 2007. 11. 12. 12:10 | #57
nem tudom mit pampogtok,
ezt legalább nem cimkézte át senki

tutira nem lejárt

egyébként én se enném meg

varazs 2007. 11. 12. 11:33 | #56
Hahaha, mi, csòlàtàsù nyugatiak! Nem tudjuk èrtèkelni a tòbb èvszàzados, igen tisztelnivalò kultùràkat! Az àllatok csak àllatok, ugyanmà...Mi az egy halnak, hogy àtszùrjàk egy hurkapàlcàval, hagyjàk vergòdni, mìg meg nem unja..ugyanmà....!Meg a csùnya delfinek, kàtèkonyak, irtsuk òket!
Azèrt megjegyzem, csicsilla, egyàltalàn nem baj, ha valaki beismeri, ha tèved, sòt...èn azt az embert jobban tisztelem, mintha valaki kòti az ebet a karòhoz.Nem az volt a baj, hogy a halat nyakonszùrtàk, ùgy làtom, nem veszed a lapot, hanem az a mòd, ahogy "tàlaltàk", akkor egyszerùbb lett volna, ha kupàn vàgjàk, mint ahogy a halasbòtban is, mielòtt megkapja a kedves vevò...De a japànoktòl màst nem is lehet vàrni...
wtf 2007. 11. 12. 11:19 | #55
Teljesen igazatok van, milyen butaság megkérdőjelezni ilyen szép kúltúrákat, hogy pl. Szudánban levágják a kislányok csiklóját, Nyugat-Pápuában az emberek megeszik egymást, Japánban meg élve széttrancsírozzák azokat az idióta delfineket. Nem értitek meg a kúútúrát, nem láttok a többszáz éves gyönyörű hagyományok mögé! Egyébként is ne mindig az embereket bánccsátok!!! Az állatok talán mit tesznek a Földért? Semmit. Azok a hülye állatok mindig a könnyebb utat választyák: egyszerűen kihalnak! Ostobák.
Szmiri 2007. 11. 12. 10:20 | #54
ugyahogy ott is csak egy részük mondja hogy "disznózabáló geci", nálunk is csak egy rész mondja hogy "ferdeszemű geciláda", van aki csőlátású és nem lát bele a dolgok/kultúra hátterébe, és támad egy nemzetet anélkül hogy ismerné őket.. ezvan nem vagyunk egyformák
Előzmény: bandee1219 (46) 0 VÁLASZ
csicsilla 2007. 11. 12. 09:13 | #53
jaj ha ezt vesszük amapul nyugodtan,de azèrt èn mègsem egy hallal hasonlitottam össze az embert!azért ez nekem màr durva!ezèrt inkàbb kilèpek ebböl a csevegèsböl,veszekedni nem akarok igazam meg ugysem lehet ès nagy hibàm hogy ezt nem szeretm,bàr mindig beizmerem ha tèvedek.a vèlemènyem tovàbbra is tartom,hogy ez egy hal,jo hàt nyakonszurtàk utàna eszik meg!csinàljatok neki vilàgnapot!letojom,de egy nemieröszakkal összehasonlitani... :,(
Előzmény: Bazsee (41) 0 VÁLASZ
yushuf 2007. 11. 12. 06:45 | #52
Okoska más a 600-700 éves hagyomány és más az esztelen ipari méretü mészárlás, ....szerintem ,.... de lehet hogy én csak egy hülye barom vagyok
Előzmény: dazexy (48) 0 VÁLASZ
rubigo 2007. 11. 12. 00:17 | #51
Aki esetleg ilyesmi beállítottságú, és érdekli:
http://www.fauna.hu/hu/law/
varazs 2007. 11. 12. 00:16 | #50
Okos kis dazexy! Pont olyan stìlusod van, mint egy màsik fazonnak, akit egy màsik fòrumbòl ismerek, ahova jàrok, egy az egybe.Ott kevesen szeretik az illetòt...
Màs: te tudod, mièrt jòtt lètre ez az izè oldal, ahova most nem volt kedved kihagyni, hogy beìrjàl?
Azèrt, hogy ide egyes emberkèk feltesznek kèpeket, videjòkat, egyèb èrdekes tèmàkat, amiket a kòznèppel meg akarnak osztani.ès kommentàlni, nèha egyùtt szòrakozni, màsnak vidàm perceket szerezni.Megmutatni, milyen furcsasàgokat talàltunk a vilàg màsik szegletèn, a jàtèkos kedvùek meg gèmizèkkel ùthetik agyon az idòt..
Amit most te beìrtàl, annak semmi fùle-farka.Azt fikàzod, hogy mi kùlònbòzò vèlemènyeket ìrtunk ehhez az "undorìtò" kèpzeld(!) japàn szokàshoz. Ki a fene akarja megvàltoztatni?Honnan veszed, hogy tòbb szàz èves szokàs? Tàn ott èlsz a japcsiknàl? Te is ìgy eszed a halat?Ki kèrt meg tèged, hogy tèpjed a szàd? Felòlem a sàrgafejùek ùgy eszik az èlò halat, ahogy akarjàk, sòt mèg fel is dughatjàk maguknak, ha jòlesik..
Mi csak kommentàltuk a sztorit.

No csà

varazs
Előzmény: dazexy (48) 0 VÁLASZ
rubigo 2007. 11. 12. 00:14 | #49
"Nos amit most fikáztok, az már kb 600-700 éves hagyomány, ami régen csak az elöljáróknak volt a kiváltsága..."
Volt több száz éve olyan földesúri kiváltság is, amit úgy hívtak, hogy "az első éjszaka joga". Már nincs. Lehet, hogy azt a "hagyományt" is fenn kéne még tartani, amolyan hagyománytiszteletből.

"Mind ugyanolyan élőlények... "
Nos erre csak azt tudom mondani, hogy az ember is ugyanolyan élőlény, mint az osztriga, tehát ez alapján a gondolatmenet alapján kedvemre megehetek akárkit, és álszent, aki ezen felháborodik.

"Bezzeg a nyomorult osztrigát aki a citromtól meg a gyomorsavaktól pusztul az senki nem sajnálna".
Az állatvédelmi törvényünk is gerinces állatokra vonatkozik főként ha jól tudom, tehát az sem veszi egy kalap alá a puhatestűt a gerincessel, ami valamilyen szinten érthető is, hiszem jóval differenciáltabb egy gerinces idegrendszere, érzékelése, bla bla..

"És hogy egy adott országban mit és hogyan esznek az az ő dolguk, nem kell beleugatni 20 éves fejjel olyan dolgokba amit:
AD I. megváltoztatni nem tudsz, AD II. Többszáz éves müködő hagyomány, AD III. A japánban élő állatvédők sem bírtak betiltatni... (Talán oka van?)"
Ez alapján, amely dolgon úgysem tudunk változtatni, arról ne is beszéljünk. Pláne ne fiatalon. Értem.


Előzmény: dazexy (48) 0 VÁLASZ
dazexy 2007. 11. 11. 23:40 | #48
Sziasztok! nem irok gyakran de ezt most nincs kedvem kihagyni... Nos amit most fikáztok, az már kb 600-700 éves hagyomány, ami régen csak az elöljáróknak volt a kiváltsága de immáron az egyszerü japán családok is élvezhetik ezen izletes ételt. Most meg nekiáll mindenki aki okosnak hiszi magát ezt a tradiciót fikázni... Bezzeg a nyomorult osztrigát aki a citromtól meg a gyomorsavaktól pusztul az senki nem sajnálna... De miért????????? Mert nincs kicsi kis szeme? Mert nincs szőrös bundácskája mint annó a cicusnak???? Álszentek vagytok.... Mind ugyanolyan élőlények... És hogy egy adott országban mit és hogyan esznek az az ő dolguk, nem kell beleugatni 20 éves fejjel olyan dolgokba amit:

AD I. megváltoztatni nem tudsz

AD II. Többszáz éves müködő hagyomány

AD III. A japánban élő állatvédők sem bírtak betiltatni... (Talán oka van?)

Szóval én is ahogy ti is tépem a számat, de felesleges, EZ van EZT kell elfogadni... Nyüsszögni meg beleugatni értelmetlen és felesleges, főleg ha egyik szavatokkal agyonb@sszátok a másikat. :-D

No csá

DaZ


bandee1219 2007. 11. 11. 22:27 | #47
Ezek szerint akkor jobb meghalni?
Előzmény: csicsilla (40) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 11. 11. 22:21 | #46
Igen, csak egy részük... De a maradék csinálja ezeket az idióta játékshowkat, meg ki tudja még mit, csak egy kis részük dolgozik a Toyotánál, Sonynál.... De azok is mit vcsinálhatnak munka után.... Nem tom mit védessz rajtuk, az ő szemükben te is csak egy disznózabáló geci lennél, ha egyáltalán tudnák mi az a Magyarország. De védjed őket nyugottan...
Előzmény: Ghavin (26) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 11. 11. 22:14 | #45
Érdekes, szerintük ez nem rossz. De akor az a ferdeszemű geciláda minek basztatja az operatört? Miért nem lehet megmutatni ezt az "állatbarát klubdélutánt"?
Előzmény: bungle (25) 0 VÁLASZ
rubigo 2007. 11. 11. 21:58 | #44
pláne :)

Előzmény: yushuf (43) 0 VÁLASZ
yushuf 2007. 11. 11. 21:37 | #43
itt az a baj, hogy elfogyasztás közben pusztul el a hal

Előzmény: rubigo (42) 0 VÁLASZ
rubigo 2007. 11. 11. 21:24 | #42
Félreértetted sztem, amit mondani akart Bazsee.

Az, hogy: - leütik a halat; - elpusztul; - elkészítik; - elfogyasztásra kerül
vagy: - él a hal, - elkészítik, - elpusztul, - elfogyasztásra kerül

végső soron ugyanaz (van egy hal, elkészíti a szakács, megesszük). De aki ebben csak ennyit lát, hogy hal, megeszem, az gondolkozzon el azon, hogy ilyen erővel a szeretkezés is sex, meg a megerőszakolás is sex..

No, remélem nem értettem félre.
Előzmény: csicsilla (40) 0 VÁLASZ
Bazsee 2007. 11. 11. 21:23 | #41
Nem, de ha kegyed túlzásokba esik talán nekem is szabad...
Előzmény: csicsilla (40) 0 VÁLASZ
csicsilla 2007. 11. 11. 20:49 | #40
azèrt tulzàsokba nem kell esni!ez a hal utàna gondolom megdöglött lehet nem is mert àtszurtàk a nyakàt hanem egyszerüen ,,megfulladt" de ha egy nöt megeröszakolnak utana ö mèg szerencsès esetben tulèli lelkisebekkel esetleg soha többet nem mer közeledni férfiakhoz,bizalmatlan lesz a màsik nemmel...azèrt a kettöt nem kène összehasonlitani!vagy te ugyan olyan beleèlèssel csokolsz meg egy halat mint a kedvesed?
Előzmény: Bazsee (31) 0 VÁLASZ
yushuf 2007. 11. 11. 20:42 | #39
én utálom is öket ....... az élen Alonso és Faubel áll
Előzmény: Szmiri (38) 0 VÁLASZ
Szmiri 2007. 11. 11. 20:17 | #38
sztem az összes spanyolt is utáljuk mert tradicióból bikákat ölnek meg a nagyközönség üdvrivalgása közepette..
Bazsee 2007. 11. 11. 15:06 | #37
Néhány ember tegyen amit akar, a többi meg szenvedjen a következményeitől, nem?!
Előzmény: Ghavin (33) 0 VÁLASZ
Lilu__cica 2007. 11. 11. 15:06 | #36
Tény. Egyszer még édesanyám mesélte, hogy ő (mivel első 9-10 évét falun töltötte) egyszer tyúkot vágtak, levágták a feját, a tyúk meg még utolsó mozdulatával fej nélkül még futott kemény öt-tíz másodpercig. (A történet igazát több családtag is megerősíti!)
Bár az élve föltálalást kicsit bizarrnak tartom.
Előzmény: csicsilla (15) 0 VÁLASZ
dude 2007. 11. 11. 14:17 | #35
Az emberiség maga alatt vágja a fát, pont az ilyen buta gondolkodásmód miatt (az emberi fajt mindenek elé, mi?), meg a sok ostotba, fejét a homokba dugó struccember miatt. Én azt mondom, az emberek már így is túl sokan vannak a bolygón, az meg hogy elveszti egy japán falu a munkáját, mert nem tudják leölni a delfineket, nagyon nem izgat. Ha lenne eszük, kereshetnének más munka/élőhely után vagy más halat is halászhatnának emberségesebb módon.
Viszlát, és kösz a halakat!
Előzmény: Ghavin (33) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2007. 11. 11. 14:06 | #34
Nekem nem szar, a legtöbb embert utálom.
"Minél több emberrel találkozom, annál jobban szeretem az állatokat."
Előzmény: Ghavin (33) 0 VÁLASZ
Ghavin 2007. 11. 11. 13:42 | #33
Mindenkinek meg kell élnie valamiből, amíg van igény delfinhúsra, addig halásszák is őket, s Japánban az alsóbb néprétegek kizárólag halászatból élnek. Ha betiltanák, akkor rengeteg embernek elveszne a munkája. Inkább saját embertársaim érdekeit nézem, mint olyan állatokét, amiket tradícionálisan évszázadok óta halásznak... Tök jó, hogy mindenki állatetikus expertnek tartja magát, csak azért ne feledkezzünk meg arról sem, hogy van egy homo sapiens nevű állatfaj, amelynek a tagjai vagyunk, s amelyre már nem evolúciós, hanem kultúrális-társadalmi szabályok hatnak és ha ezek bizony ökológiai katasztrófához vezetnek, akkor már nem etnikai, nacionális oldalról kell a problémát megközelíteni, ugyanis ez így paradoxon. Ennyi erővel mondhatnánk, hogy a magyar nép kollektíve egy vandál nép, mert már második éve utcai harcokkal emlékezünk meg október 23-ról, meg hogy itt mindenki lop-csal-hazudik mert a saját vezetőink is ezt csinálják. Ugye milyen szar ha általánosítva mondanak ítéletet egy nép felett?
bungle
bungle 2007. 11. 11. 12:13 | #32
Szerinted ha csak egy részük "tette" a rituális delfinmészárlás, akkor a kormányuk miért nem tiltja be? Ja, mert egy "geci világban" élsz, persze...
Előzmény: Ghavin (26) 0 VÁLASZ
Bazsee 2007. 11. 11. 12:02 | #31
Nem azért, de a mi kultúránktól, vagy magától az európaitól elég távol állnak! Eleve ha olvasgatsz ezt-azt, vagy ha megnézted akár csak a Frei dossziét, akkor látod hogy a rohanó élet, a pörgés egy kicsit beteges dolgokat hozott ki belőlük. És ami náluk már normálisnak mondható (pl. használt férfiaknak használt női fehérneműt árusító boltok, metrón rajzolt pornómesekönyv olvasgatása, stb...), az had legyen már a szemünkben visszataszító! Direkt nem a halat írtam példaként, de ha így elémraknák, tuti elhánynám magam! Mamám is vágott tyúkot, voltam disznóvágáson is, de pl. még egyszer nem volt olyan hogy a csirkét élve, egy bottal átszúrva elém rakták volna az asztalra. Aki meg azzal jön, hogy ez is csak állat, mi is megöljük, megesszük, mi a különbség, az csak annyin gondolkodjon el (most a férfiak csak érezzék át), hogy ha megereőszakolják, mit panaszkodik?! Az is csak szex!
Előzmény: Ghavin (26) 0 VÁLASZ
Bazsee 2007. 11. 11. 11:47 | #30
Köztük Te is...csá!
Előzmény: csicsilla (15) 0 VÁLASZ
csicsilla 2007. 11. 11. 11:27 | #29
tudjàtok mit legyen igazatok!àmitsàtok magatok azzal hogy mindenhol betartjàk az elöiràsokat...ès büdös geci japànok!

yushuf 2007. 11. 11. 09:48 | #28
ez mind szép és mind jó, de a nagyi nem döfi át élve a tyúk vagy a disznó gerincét és ne tálal fel rajta a családnak
Előzmény: csicsilla (15) 0 VÁLASZ
yushuf 2007. 11. 11. 09:43 | #27
Valahol azt olvastam hogy a kutya után a delfin az ember legjobb barátja, mi lenne ha az ellenségünk lenne ???????
Előzmény: bungle (25) 0 VÁLASZ
Ghavin 2007. 11. 11. 02:19 | #26
Megint baszki az egész japán nemzetet gyalázzátok csak egy részük tetteiért. Nem értem baszki, hogy lehetséges az, hogy a kábé 20 hozzászólóból majdnem mind úgy nyilvánul meg, mint egy sztereotip rasszista... Alja egy geci világban élek ejnyebejnye...
bungle
bungle 2007. 11. 10. 23:21 | #25
A delfin is csak egy hülye hal (bár emlős, de lényegtelen), mi? ;)
http://www.zoldmagazin.com/belso/delfinmeszarlas.html
http://www.youtube.com/watch?v=uzuSULcqgxQ

Ezért (is) "szeretjük" a japánokat. :(
varazs 2007. 11. 10. 23:09 | #24
Aha! De a nagymama a kèssel a kezèben el szàndèkszik àm vàgni a pipi nyakàt, arròl meg nem tehet, ha csòrikàmnak nem sikerùl az elsò vàgàsnàl.ès minèl hamarabb tùl akar esni rajta ò is, meg azok is, akik a disznòt bòkòdik disznòvàgàskor.A fertelmes nagy kùlònbsèg csak az, hogy ezek a bùdòs geci japànok (mert nem nagyon lehet ràjuk màst mondani) ott vigyorognak az asztalnàl, kiskòlòkkel a kèzben (az mit szòl hozzà?) a halacska meg vergòdik az asztalon szèpen kidìszìtve, mint egy karàcsonyfa.Egyszer majd csak megdòglik mà, nèzzùk mà, meddig bìrja...Addig meg majd jò lesz asztali dìsznek, vagy kis làtvànyossàgnak, mìg nyomjuk befelè a sushit, mi?
Szmiri 2007. 11. 10. 23:03 | #23
1ébként nem is biztos hogy él.. nem kell mindent elhinni amit írnak, lehet csak egyszerűen az izomreflexei (vagy mik) működnek még..
Inferno 2007. 11. 10. 22:57 | #22
Teljesen más dolog h élve főznek meg egy rákot vagy élve eszed meg a halat! Nemtod miről beszélsz!
kisdead 2007. 11. 10. 22:34 | #21
Fogadjunk, hogy ugyanazok sírnak most is, akik pár hónapja azt kifogásolták, hogy miért kell szerencsétlen halakat sörétessel fejenlőni. Akkor az volt az állatkínzás, most meg ez.
Csicsillával értek egyet, ez csak egy hal, nyugaton élve főzik meg a rákot, az sem jobb, mint ez.
bandee1219 2007. 11. 10. 22:31 | #20
én is egyetértek! De ha már mindenki egyenlő, mi van a szúnyogokkal, legyekkel, hangyákkal...? Csak azért, mert valami kicsi, még neki is szar lehet. Álljon itt egy idézet!: A vég minden dolog számára ugyanolyan jelentősséggel bír. G. D. - T. w. o. t. S.
Amúgy sztem meg sem eszik, szal inkább az a szar, hogy csak dísz, aztán mehet- szerintem, nem tudom biztosra.
És igaza van Ghavinnek is! És az állatok vágóhídra szállítása sem teljesen korrekt minden esetben.
én nem nagyon eszem húst, bár nem ezért, de ilyenkor azért helyesebbnek érzem.
Előzmény: csicsilla (15) 0 VÁLASZ
rubigo 2007. 11. 10. 22:26 | #19
Csak annyit tennék hozzá, hogy ami csirkemellet "tálcán alubacsomagolva" vesznek az embörök, annak nem nagymama vágta át a torkát konyhakéssel, hanem vágóüzemben, kábítva, eszméletlen állapotban ölték le (ez előírás). Más állatnál szintén... Az indokolatlan és felesleges szenvedése az állatnak nem megengedett.
Háztáji disznóölésen is "pisztollyal" el kell először kábítani a disznót, aztán lehet elvéreztetni a disznót. Más kérdés, hogy még mindig nem mindenhol csinálják így.

Viszont garantáltan friss halat tettek a vendég elé eme videjón... :)
Előzmény: csicsilla (15) 0 VÁLASZ
Szmiri 2007. 11. 10. 22:06 | #18
ez jó volt xD csatlakozom
Előzmény: csicsilla (15) 0 VÁLASZ
Ghavin 2007. 11. 10. 21:37 | #17
Teljesen igazad van csajszi, totál egyetértek veled.
Előzmény: csicsilla (15) 0 VÁLASZ
kamubekLaca 2007. 11. 10. 21:21 | #16
De ne passzióból, bébi!
csicsilla 2007. 11. 10. 21:05 | #15
tudom hogy ezt most ne kène irnom meg ezek utàn èn leszek a rossz meg majd mittom èn de ez egy hal!ès amikor a nagymamàtok nem tudja elsöre elvàgni a tyuk nyakàt mert èletlen a kès ès szegèny tyuk vergödik mig a nagyi megèlezi a kèst akkor a nagyis is egy büdös utolso senkihàzi àllat mert szegèny tyuk?de utàna meg milyen jo a csirkemell...vagy amikor disznot vàgnak ès a diszno nem döglik meg az elsö bökèsnèl,kivèreztetik?akkor oh szegèny malac?vagy ti màr annyira ,,moder " emberek vagytok hogy szerintetek a csirke màr tàlcàn ès alubacsomagolva születik?de mindegy mert ezek utàn èn leszek a rohadt büdös àllatkinzopàrti hülye geci picsa!mindegy leszarom...ugy is az van amit ti mindtok mert itt mindenki olyan okos!szasztok

Ghavin 2007. 11. 10. 20:54 | #14
Ipari mennyiségben 30x30 centis alapterületen csirkét tartani, borjúkat születésük után a földhöz láncolni, addig hízlalni a sertést amíg az mozdulni sem bír aztán levágni <<<<<<<< EZ a nyugati agráretika állat ügyben, én valahogy nem érzek különbséget, a módszerek mások, az eredmény ugyanaz... Amúgy meg baromi rasszisták vagytok, hogy egy ilyen videó miatt minden japánt kollektíve elmeroggyantnak tituláltok... Ez kábé olyan, mintha mintha egy japán mondaná: a magyarok nem esznek mást csak pörköltet meg gulyást, ezért minden magyar marhahússzagút izzad. :D
trotli 2007. 11. 10. 19:26 | #13
fúj, de utálom ezt a genetikai hulladék fajt, ezek nem is emberek
yushuf 2007. 11. 10. 18:35 | #12
azt a mocskos tetves büdös japó édes anyukájukat, és még át szúrja a gerincét a bunkó, hogy ne tudjon ficánkolni a szerencsétlen ...jókat röhögtem eddig a japcsizéken ezen valahogy nem tudtam ...azért mindennek van határa
enti 2007. 11. 10. 18:21 | #11
... nem normálisak :D
LeNore 2007. 11. 10. 18:13 | #10
Nem hiába van külön japcsi kategória!
LeNore 2007. 11. 10. 18:13 | #9
Micsoda retardált faj...
Bazsee 2007. 11. 10. 18:08 | #8
Lelkileg sérült az összes, az biztos!! Nincs ezeknek lelkiviláguk...
Előzmény: vöri (7) 0 VÁLASZ
vöri 2007. 11. 10. 17:52 | #7
szegény :'( nagyon tudom sajnálni a kiszolgáltatott állatokat..milyen rossz lehet megfulladni :(
Errtu
Errtu 2007. 11. 10. 17:51 | #6
Gondolom a kismajmos esetet mindenki ismeri.
Ez is elég durva, de az... :(
kamubekLaca 2007. 11. 10. 17:35 | #5
Szemét állatkínzó barmok!
Bár még így sem vagyok rasszista, de (elnézést néhány embertől) ilyet is csak ők tudnak csinálni... :S
andici_25 2007. 11. 10. 17:24 | #4
en akkor lennek boldog ha kannibaloknak talalnak oket :)
Előzmény: Maccoyi (3) 0 VÁLASZ
Maccoyi
Maccoyi 2007. 11. 10. 17:02 | #3
hát lehet, hogy nem kellene sokat keresgélni és találnánk olyat amikor ők vannak így tálalva :) Japcsik! LOL
Előzmény: andici_25 (2) 0 VÁLASZ
andici_25 2007. 11. 10. 16:55 | #2
Szerintetek meg is eszik??? Amugy egyetertek veled Bakeyoo tenyleg szemetek , oket kene igy talalni kivancsi vagyok mit szolnanak hozza ?
Bakeyoo 2007. 11. 10. 16:38 | #1
Szerencsétlen... legalább vágták volna nyakon... meg azt is, aki tálalta... szemetek :(